Magia okładki

Obrazek

Na wstępie dwie sprawy, po pierwsze: POLITYKA jest jedynym tygodnikiem opinii w Polsce, który ma dobre okładki. Rzadko się zdarza, by jakaś mnie nie zadowoliła albo zawiodła. Zawsze jest to klasa sama w sobie i mistrzostwo, jak nie świata, to przynajmniej Polski 😉 Po drugie: szkoda czasu na recenzowanie okładek innych tygodników. Może czasem zdarzą się tam jakieś ciekawe graficznie propozycje, ale zazwyczaj jest to bazowanie na tandecie, prostactwie albo klasyczne tabloidowe szokowanie bez smaku. No, może przesadziłam… może jest to zazwyczaj mierna lub dopuszczalna okładka. To tak, jakbyście codziennie jedli na obiad kartofle z mięsem. Niby fajnie, ale to jednak tylko kartofle z mięsem. Okładki POLITYKI są zupełnie inne: odświeżające, elektryzujące i atrakcyjne jak pyszny deser. Nie za ciężki, nie za lekki… taki w sam raz (wiecie o co chodzi ;))

Idealna okładka, według mnie i piszę w tym momencie bardzo intuicyjnie, powinna skłaniać do myślenia, pobudzać intelektualnie, grać z tytułem okładkowym, wywoływać emocje i nie pozostawiać obojętnym. Tak, nie pozostawiać obojętnym, ale koniecznie w dobrym stylu!

Przygotowałam dla Was 6 propozycji moich ulubionych okładek POLITYKI z lat 2011-2012. W historii było oczywiście w cholerę lepszych, ale ograniczmy się na wstępie do tych dwóch lat. I tutaj miałam trudności z wyborem tych „naj”, bo niestety bezsensem byłoby zamieszczanie  24 skanów 😉

Miłośnikom POLITYKI i dobrego smaku polecam galerię na facebookowym fanpejdżu POLITYKI w zakładce „okładki”.

Oto moje ulubione:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ja nie mam więcej pytań 😉

AK

2 komentarze

  1. Ocenianie gazety po okładce jest jak głosowanie na polityka w zależności od koloru krawatu.

  2. Ale ja nie oceniam zawartości pisma po okładce 🙂 Zwracam jedynie uwagę na to, że POLITYKA ma bardzo dobre i interesujące okładki.

Skomentuj

